دنبال کردن افزودن به علاقه مندی
خانه » هرچه از Elden Ring می‌دانیم

هرچه از Elden Ring می‌دانیم

Elden Ring

استدیو‌ی فرام سافتور، در حال حاضر تبدیل به یکی از برترین استدیو‌های بازی‌ سازی شده است. آخرین اثر هنری توسعه دهنده‌ی خلاق و پیشرو، عنوان Sekiro: Shadows Die Twice بود. در سکیرو کنترل شینوبی تنهایی را بدست می‌گرفتیم که قصد به اتمام رساندن وظیفه‌ی خودش را داشت. سکیرو ادامه‌ی موفقیت‌های فرام سافتور پس از انتشار سری سولز محسوب می‌شد. به صورت بسیار خلاصه عرض می‌کنم که دارک سولز، یکی از الهام بخش‌ترین عناوین صنعت بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود. این فرنچایز تحول عظیمی در حیطه‌ی بازی‌های نقش آفرینی اعمال کرد و درجه‌های جدید و لذت بخشی از سختی را برای مخاطبان به ارمغان آورد. کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2019 پر از اتفاقات فوق العاده بود. با عناوین فرست پارتی و تردپارتی بسیاری آشنا شدیم. از دست بر قضا تریلر عجیب و غریبی از عنوان جدید استدیو‌ی فرام سافتور نیز مشاهده کردیم. Elden Ring پروژه‌ی فعلی استدیو‌ی مذکور می‌باشد. عنوانی که یک تفاوت بزرگ با بقیه‌ی بازی‌های فرام سافتور دارد و آن چیزی نیست جز حضور جور آر آر مارتین (نویسنده‌ی بزرگ کتاب نغمه‌ی یخ و آتش) به عنوان یکی از دست اندر کاران پروژه. در این پست تلاش کرده ایم که اطلاعات منتشر شده از بازی را جمع آوری کنیم و به مرور آن‌ها بپردازیم. با چه عنوانی طرف هستیم؟ آیا بازی شبیه دیگر عناوین فرام سافتور خواهد بود؟ در ادامه برای اخبار تکمیلی همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

شروع شایعات مربوط به Elden Ring و به تحقق پیوستن آن‌ها

همه‌ی شایعات مربوط به Elden Ring درست پس از انتشار سکیرو و موفقیت‌های پی در پی بازی شروع شدند. منبعی اظهار داشت که جورج آر آر مارتین در حال همکاری با فرام سافتور برای توسعه‌ی بازی جدیدی می‌باشد. آن مواقع تب سریال گیم آو ترونز بالا و سکیرو هم حسابی بازار را قبضه کرده بود. همین موضوع سبب شد که برخی این شایعه را کاملاً بی پایه و اساس بخوانند و با نگاهی سطحی از کنار آن رد شوند. مدتی گذشت و آقای مارتین اظهار داشت که در حال همکاری با یک استدیو‌ی ژاپنی برای ساخت بازی کامپیوتری جدیدی می‌باشد. ناگهان شایعه‌ی قبلی جلوه‌ی جدی‌تری به خود گرفت و در نهایت تصاویری از Elden Ring لو رفت. پس از آن فرام سافتور به صورت رسمی ساخت بازی را تایید نمود. تریلر کوتاه و مبهمی هم در E3 2019 از بازی مشاهده کردیم.

اطلاعاتی درباره‌ی ژانر Elden Ring، مدت زمان ساخت و مبارزات و دنیای بازی

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد و به خودتان بگویید که یک استدیو چگونه می‌تواند در این مدت زمان کم، این حجم از فشار کاری را تحمل کند و به سراغ توسعه‌ی یک بازی دیگر رود. باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که ساخت Elden Ring درست پس از به اتمام رسیدن توسعه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی نسخه‌ی سوم مجموعه بازی‌های دارک سولز شروع شد. هیدتاکا میازاکی، بازی را یک عنوان فانتزی و کلاسیک خطاب کرده. الدن رینگ در سبک اکشن نقش آفرینی توسعه می‌یابد. اما بر عکس سکیرو، میزان بار اکشن بازی کاسته شده و المان‌های نقش آفرینی پر رنگ‌تر شده اند. به هر حال دو چیز سر جایشان باقی مانده اند:

  1. مبارزات با سلاح سرد (از نزدیک)
  2. درجه‌ی سختی

میازاکی اظهار داشته که:

به درجه‌ی سختی بازی توجه ویژه‌ای داشتیم و می‌خواهیم که همان حس و حال بازی‌های قبلی استدیو را برای مخاطبین فراهم آوریم. همان چالش‌های دوست داشتنی و جذاب. فکر می‌کنم که لذت بخش بودن درجه‌ی سختی بازی‌های ما برای همگان ثابت شده است و می‌تواند اکثر بازی کنندگان را راضی نگاه دارد

راه‌های بسیار مختلفی برای مقابله با دشمنانتان وجود دارد. انواع و اقسام سلاح‌ها و جادو‌های مختلف برای نابود کردن حریفان طراحی شده اند. در حقیقت Elden Ring روش‌های بیشتری برای مقابله با حریف‌هایتان به شما خواهد داد.

Elden Ring در بستری با محیط باز اتفاق خواهد افتاد. محیطی پر از قلعه‌های مختلف به همراه طبقه‌های گوناگون و ریزه‌  کاری‌های فراوان. میازاکی ادامه داد:

به نظرم بزرگ‌ترین تفاوت Elden Ring با بازی‌های قدیمی استدیوی ما، دنیای باز آن است. دنیای بازی وسیع‌تر از عناوین گذشته می‌باشد و حال می توانید زمان بیشتری را صرف گشت و گذار و پیدا کردن موارد مختلف در این دنیای بزرگ بکنید.

بدون شک Elden Ring از لحاظ وسعت، بزرگ‌ترین ساخته‌ی استدیوی ما تا به امروز است.

می‌توانید انتظار باس فایت‌های درست و حسابی و شخصی سازی‌های مختلف را هم داشته باشید. هیدتاکا میازاکی یکی از باس فایت‌های بازی را ترسناک خطاب کرد!! همچنین وی یکی از طرفداران دو آتشه‌ی کار‌های جورج آر آر مارتین می‌باشد. حتی باور هم نمی‌کرد که مارتین پیشنهاد همکاری با او را قبول کند. بله دنیا پر از سورپرایز‌های مختلف می‌باشد.

نام گذاری Elden Ring و معنی آن

میازاکی توضیحاتی درباره‌‌ی نام Elden Ring ارائه نمود. به نظر می‌رسد که Elden Ring اسم یکی از آیتم‌های کلیدی بازی است. چیزی که سبب به وجود آمدن آشوب در دنیا شده و آن را زیر و رو کرده. همچنین وی معتقد است که این نام گذاری اشاره‌ای به Lord Of The Rings تاکلین دارد. میازاکی اظهار داشته که این نام نه تنها بر روی داستان، بلکه بر روی گیم پلی بازی نیز تاثیر خواهد گذاشت. در ادامه توحه شما را به صحبت‌های وی در این خصوص جلب می‌نمایم:

The Elden Ring یک آیتم بسیار رمز آلود و مهم در بازیست. این آیتم بنیان گذار آن دنیاییست که ما خلق کردیم. اما همان‌طور که در تریلر مشاهده کردید، این حلقه شکسته شده است…

Elden Ring شباهت‌های زیادی با Dark Souls خواهد داشت

هیدتا کا میازاکی در مصاحبه با IGN اظهار داشت که:

Elden Ring یک اکشن نقش آفرینی سوم شخص به همراه المان‌های فانتزی می‌باشد. بازی از لحاظ مختلفی شباهت به سری دارک سولز دارد و بر پایه‌ی این فرنچایز ساخته شده است.

البته این موضوع به این معنا نیست که بازی هیچ فرقی با دارک سولز ندارد و یا باید به همان گونه بازی شود. سیسم مبارزات Elden Ring کاملاً با دارک سولز تفاوت دارد و محیط آن بسیار گسترده تر خواهد بود.

این خلاصه‌ای از اطلاعات مربوط به بازی بود. مثل همیشه می‌توانید نظرات خود را راجع به این عنوان در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. Elden Ring در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم کامپیوتر‌های شخصی و اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

اگر از طرفداران و یا منتظران Elden Ring هستید، با مشاهده و دنبال کردن پروفایل بازی از آخرین اخبار، تریلر‌ها، نقد و بررسی‌ها، مقالات و … مربوط به آن آگاه شوید.

رای بدهید!

2 0

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز مشخص شده اند *

شما می توانید از این ها استفاده کنید HTMLبرچسب ها و ویژگی ها: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>