خانه » اطلاعات بیشتری از Control منتشر شد

اطلاعات بیشتری از Control منتشر شد

Control

رمدی به دلیل ساخت عناوینی مانند مکس پین٬ کانتوم بریک٬ …… همیشه از جلوه‌ی خوبی میان بازی کنندگان و مخاطبین صنعت بازی‌های کامپیوتری برخوردار بوده است. در گذشته شاهد انتشار اطلاعات بسیاری از Control بوده ایم. این‌که روند خطی در این عنوان وجود ندارد و شاهد عناصر متروید در بازی خواهیم بود. حال این اطلاات جلوه‌ی جدیدی به خود گرفته اند و میزان آن‌ها اضافه شده است. در ادامه برای اخبار تکمیلی همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

رمدی همواره اعلام داشته که Control متفاوت‌ترین عنوانی خواهد بود که تا به حال از این استدیو دیده ایم. اخیراً گفت گویی از سمت وب سایت و مجله‌ی معروف گیم اینفورمر با میکاییل کازورینن صورت گرفته است. وی کارگردانی کنترل را بر عهده دارد و در این مصاحبه درباره‌ی ویژگی‌های بازی توضیحاتی ارائه داده. توسط سیستم مترویدوانیایی که برای بازی تدارک دیده شده است٬ آزادی عمل بیشتری برای بازی کنان در انتخاب قابلیت‌های مختلف ارائه شده. حال با عوانی استاتیک‌تر از همیشه رو به رو هستیم. در ادامه توجه شما را به صحبت‌های کارگردان کنترل حلب می‌نمایم:

بازی‌هایی که در کذشته از سمت استدیو‌ی ما توسعه یافته شد٬ بسیار خطی بودند اما کنترل بدین گونه نیست. برای ساخت بازی ما تمام اهداف خود را تغییر دادیم و سناریو‌های پیچیده‌تری برای این عنوان درنظر گرفتیم. این دفعه شما قابلیت‌های بیشتری برای انتخاب کردن در اختیار دارید که سبب ایجاد روش‌های مختلفی در مبارزات خواهد شد.

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود درباره‌ی ویژگی‌های مترویدوانیای بازی صحبت کرد. این که جزئیات مراحل به چه شکلی شکل یافته اند که سبب ایجاد تفاوت بین Control و عناوین قبلی رمدی شده است:

در طول کمپین بازی و با پیشرفت در خط داستانی security clearance خود را آپگرید می‌کنید. با این کار قادر به بازی کردن درب‌های بیشتری می‌باشید. در اوایل بازی٬ درب‌هایی وجود دارند که باز کردن آن‌ها برای شما غیر ممکن است ولی درب یاد شده به یک راه اصلی پیوست خورده. با آپگرید شدن security clearance قادر به باز کردن این درب‌ها خواهید بود. پس می‌توانید پس از این آپگرید به عقب بازگردید و وارد آن شوید و ماجراجویی جدیدی را دنبال کنید. همچنین مکان‌هایی در بازی وجود دارد که تنها با قابلیت خاصی قابل دسترسی می‌شوند.

لازم به ذکر است که قابلیت‌های ذکر شده٬ نحوه‌ی برخورد با دشمنان و مبارزات شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌توانید با شیوه‌های مختلفی آن‌ها را از بین ببرید.

با بدست آوردن قدرت‌های مختلف می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر مخلوط کنید و سبک مبارزه‌ی خودتان را خلق کنید. ویژگی‌ها و قابلیت‌های شخصیت اول Control به‌صورت مستقیم در مبارزات و نحوه‌ی برخورد شما با دشمنان تاثیر خواهد گذاشت. این عامل سبب به وجود آمدن سناریو‌های مختلف در بازی خواهد شد

سعی در ساخت محیطی سند باکس٬ در بازی شده است در صورتی که عناوین قبلی استدیو‌ی ما (رمدی) روندی کاملا خطی داشته اند. بهتر است بگوییم که با عنوان استاتیک‌تری رو به رو هستیم. برای هر کدام از دشمنان هوش مصنوعی و برنامه ریزی مختلفی انجام شده است. این بدین معناست که همه چیز در عین واحد تولید می شود. سیستم اسپان دشمنان کاملاً داینامیک است و همه‌ی این موارد در یک محیط باز صورت خواهد گرفت.

عنوان جدید استدیو‌ی رمدی بسیار جاه طلبانه به‌نظر می‌رسد. Control دارای بسته‌های الحاقی و محتوا‌های پس از انتشار نیز خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را راجع به بازی در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. کنترل در تابستان امسال برای پلتفرم‌های کامپیوتر‌های شخصی٬ پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان به این لینک و با دنبال کردن دایرکتوری Control از جدیدترین اخبار٬ نقد و بررسی‌ها٬ تریلر‌ها و…. مربوط به آن مطلع شوید.

نوشته شده توسط
Hatred is corrosive of a person's wisdom and conscience

رای بدهید!

1 0

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز مشخص شده اند *

شما می توانید از این ها استفاده کنید HTMLبرچسب ها و ویژگی ها: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

رمز فراموش شده

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد یک رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.