دنبال کردن افزودن به علاقه مندی
85
PC
(Metacritic)
خانه » اظهارات توسعه دهندگان درباره‌ی تنوع اسلحه‌های Borderlands 3

اظهارات توسعه دهندگان درباره‌ی تنوع اسلحه‌های Borderlands 3

Borderlands 3

یکی از ویژگی‌های هر عنوان لوتر شوتری،‌ اسلحه‌های مختلف و گوناگون است. به راحتی می‌توان مجموعه بازی‌های بوردرلندز را به عنوان یکی از سه فرنچایز برتر در ژانر لوتر شوتر معرفی کرد. اگر قسمت‌های قبلی این مجموعه را تجربه کرده باشید، تنوع سلاح‌های مختلف و کاربرد‌های آن‌ها را دیده اید و حتماً شگفت زده شده اید. خب خبر خوبی برای شما داریم. قرار است مقیاس این تنوع در Borderlands 3 چندین برابر شود. اسلحه‌هایی که راه می‌روند، بر روی سر و صورت دشمنان می‌پرند و یا حتی همبرگر شلیک می‌کنند!!!! Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (مصادف با ۲۲ شهریور ماه سال جاری) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه می‌شود. حق انتشار این عنوان برای PC، به مدت شش ماه در انحصار اپیک گیمز و فروشگاه این شرکت خواهد بود. در ادامه برای اخبار تکمیلی همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی درباره‌ی سومین نسخه‌ی مجموعه بازی‌های بوردرلندز کسب کرده ایم. همچنین چندین نمایش از بازی تماشا کردیم و کم کم به تاریخ انتشار این اثر نزدیک می‌شویم. رندی پیچفورد اظهار داشته که استدیوی گیر باکس برای ساخت این نسخه، پنج سال زمان صرف کرده است. چندی پیش اطلاعات بسیاری در مورد برخی از سلاح‌ها بدست آوردیم. همچنین دریافتیم که کاربرد آن‌ها در مبارزات بسیار متنوع می‌باشد. به تازگی مصاحبه‌ای از سمت وب سایت گیمینگ بولت با آقای آنتونی نیکلسون ترتیب داده شده. وی درباره‌ی ایده‌های جدید استدیو برای خلق و طراحی سلاح‌های Borderlands 3 صحبت کرد. توجه شما را به قسمتی از این مصاحبه جلب می‌نمایم:

همواره به ساخت سلاح‌های متنوع و جذاب اهمیت می‌دادیم. درست است؟ بسیاری از المان‌ها و طرح‌های اولیه‌ی Borderlands 3 توسط همکاری نزدیک تعدادی از افراد تیم ساخته شده. برای مثال تعدادی از توسعه دهندگان وارد اتاقی می شدند و پس از مدتی تامل و تفکر، ایده‌ای جدید و تازه‌ای را خلق می‌کردند. خیلی از کانسپت‌ها به گذشته باز می‌گشت. کارهایی که قصد انجامشان را داشتیم اما (به هر دلیلی) نتوانستیم موفق به پیاده سازیشان شویم. چالش اصلی ما برای ساخت و طراحی اسلحه‌ها، مخلوط و در عین حال تراز کردن آن‌ها با اتمسفر و حال و هوای Borderlands 3 بود.

در ادامه‌ی مصاحبه، نیکولسون درباره‌ی تنوع اسلحه‌ها و ساختارشان صحبت کرد. قرار است تا با اسلحه‌های عجیب و غریبی آشنا شویم. برخی از آن‌ها حرکت می‌کنند و برخی دیگر به سمت دشمنان همبرگر شوت خواهند کرد!!! از آن جایی که برند هر اسلحه، کاربرد آن را نشان می‌دهد، بازی کنان می‌توانند با توجه به مارک هر سلاح،‌ نحوه‌ی بازی کردن خود را مشخص و انتخاب کنند:

همان‌طور که ذکر کردم، اسلحه‌های متنوع با کاربرد‌های گوناگونی برای Borderlands 3 ساخته شده است. ما حتی اسلحه‌هایی طراحی کرده ایم که همبرگر شلیک می‌کنند و یا پا دارند و قادر به حرکت هستند و یا همواره در حال پریدن و شلیک کردن می‌باشند. با بررسی هر اسلحه، می‌توانید از نحوه‌ی کارکرد آن آگاهی کسب کنید و روش مبارزه‌ی خود را انتخاب نمایید. برای اولین بار در تاریخ مجموعه بازی‌های بوردر لندز، سلاح‌های اتلس را معرفی کردیم. می‌توانید دارت‌های هوشمندی بر روی آن‌ها کار بگذارید. بدین ترتیب تیر‌ها به صورت خودکار به دشمنان برخورد خواهند کرد. ما حتی اسلحه‌هایی داریم که اسلحه شلیک می‌کنند!!! فکر می‌کنم این اوج خلاقیت استدیو‌ی ما می‌باشد.

نیکلسون همیشه پر از انرژی مثبت برای تیم خود بوده است. وی همواره به توسعه دهندگان انرژی می‌بخشد و در مصاحبه‌های مختلف از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

تیم توسعه دهنده‌ی Borderlands 3 تمام تلاش خود را می‌کند و باید اعتراف کنم که به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام داده است. همان‌طور که می‌دانید، افرادی از تیم وظیفه‌ی ساخت و طراحی اسلحه‌های مختلف را دارند. آن‌ها تمام انرژی و خلاقیت خود را برای طراحی بهتر صرف کرده اند. ما همیشه در حال این هستیم که رکورد خودمان را بشکانیم و بهتر از گذشته عمل کنیم. به عبارتی دیگر، اگر بهتر نشویم، بدتر خواهیم شد. هیچ گاه نمی‌توانیم در یک سطح بمانیم. انرژی تیم گیر باکس برای توسعه‌ی Borderlands 3 بسیار بالاست. ما سعی داریم که ورژن عظیم‌تر و گسترده‌تری از عنوانی که در گذشته ساخته ایم را تولید کنیم و فکر می‌کنم که به خوبی از پس آن برآمده ایم.

در همین مصاحبه، آنتونی نیکلسون درباره‌ی المان‌های CO-OP بازی توضیحاتی ارائه داد. وی اظهار داشت که توسعه دهندگان همواره به فکر بهبود بخشیدن به این حالت بوده اند. آن‌ها مکانیک‌های جدیدی به این بخش افزوده اند تا تجربه‌ی آن نسبت به نسخه‌های قبلی لذت‌ بخش‌تر شود. از طرفی گفت و گویی از سمت وب سایت Metro GameCentral با کارگردان هنری بوردرلندز ۳ یعنی اسکات کستر صورت گرفت. ایشان مژده‌ی بسته‌های الحاقی جاه طلبانه و درست  و حسابی را به طرفداران دو آتشه‌ی Borderlands 3 داد.

بازی به صورت کاملاً آفلاین هم قابل تجربه می‌باشد. همه چیز محیا شده تا تک تک طرفداران لوتر شوتر و مجموعه بازی‌های بوردرلندز از این عنوان لذت ببرند. مثل همیشه می‌توانید نظرات خود را راجع به این مطلب در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (مصادف با ۲۲ شهریور ماه سال جاری) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه می‌شود. حق انتشار این عنوان برای کامپیوتر‌های شخصی، به مدت شش ماه در انحصار اپیک استور خواهد بود.

اگر از علاقه مندان Borderlands 3 هستید٬ با دنبال کردن و مشاهده‌ی پروفایل بازی از جدیدترین اخبار٬ مقالات٬ تریلر‌ها٬ نقد و بررسی‌ها و ….  مربوط به آن مطلع شوید

رای بدهید!

0 0

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز مشخص شده اند *

شما می توانید از این ها استفاده کنید HTMLبرچسب ها و ویژگی ها: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>