Mass Effect Legendary Edition Mass Effect Legendary Edition

۴ انتظار مهم از Mass Effect Legendary Edition + اطلاعات تکمیلی

بازی های مرتبط

در روزهای گذشته گزارشاتی مبتنی بر معرفی ریمستر سه گانه Mass Effect در روز هفتم نوامبر (که با نام روز N7 شناخته می شود) منتشر شد. نهایتاً در شب گذشته شاهد رونمایی رسمی از Mass Effect Legendary Edition بودیم. بسیار خوشحالیم که دوباره می توانیم کنترل کاپیتان شپرد را در دست بگیریم و به ماجراجویی های مختلف در کهکشان راه شیری، بپردازیم. متاسفانه تا به این لحظه اطلاعات چندانی در خصوص این ریمستر منتشر نشده است. از همین رو تصمیم گرفتیم تا مطلبی تهیه کنیم و مهمترین انتظاراتی که از این ریمستر می رود را بررسی نماییم. پس اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید، در ادامه همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

Mass Effect Legendary Edition در بهار سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

پیش از اینکه به سراغ بیان کردن انتظارات مربوطه برویم، نگاهی خلاصه به اطلاعات منتشر شده داشته باشیم. در ابتدا باید اظهار داشت که ریمستر سه گانه‌ی Mass Effect حاوی تمام بسته های الحاقی منتشر شده برای بازی‌ها خواهد بود. رئیس استودیوی بایوور در طی بیانیه‌ای اظهار داشت که بیشرفت های گرافیکی متعددی در بازی اعمال شده است. از میان آنها می توان به تکسچر های ۴k و مدل های بهبود یافته شخصیت ها و افکت های جدید، اشاره کرد. توجه شما عزیزان را به قسمتی از گفته های کیسی هادسون در خصوص این ریمستر جلب می‌نمایم:

مخاطبان برای سالهای متمادین، درخواست های خودشان را مبتنی بر عرضه‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی اصلی Mass Effect با ما به اشتراک گذاشتند و حال بسیار خوشحالم که توانسته ایم به صورت رسمی از Mass Effect Legendary Edition رونمایی کنیم. تصمیم نداریم که بازی را از ابتدا توسعه دهیم اما می خواهیم که حالتی مدرن به بازی‌ها دهیم. مخاطبان و همچنین بازی کنندگان جدید نیز می توانند نسخه‌های اصلی مس افکت را در بهترین حالت ممکن، تجربه کند. بسیار هیجان زده ایم که دوباره ماجراجویی را با کاپیتان شپرد، در رزولوشن بالاتر و همچنین نرخ فریم بیشتر، آغاز کنید.

نسخه‌ی جدیدی از مس افکت در دست ساخت قرار دارد

همچنین لازم به ذکر است که نسخه‌ی کاملاً جدیدی از مجموعه Mass Effect در دست ساخت قرار دارد. هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص این پروژه به اشتراک گذاشته نشده اما توسعه دهندگان، این عنوان را به منزله‌ی قسمت جدیدی از دنیای مس افکت، خطاب کرده اند . اما مهمترین نکته در خصوص این عنوان، تیم با تجربه‌ای است که بر روی آن فعالیت می کند:

در حال حاضر روند تولید و توسعه‌ی نسخه‌ی جدید Mass Effect در ابتدای خود می‌باشد و از همین رو نمی توانم اطلاعات چندانی به اشتراک بگذارم. به هر حال در سال آینده، دیدگاهِ اصلی خودمان را در خصوص این اثر اعلام می کنیم.

لازم به ذکر است که تیم توسعه‌ی این نسخه از مس افکت، توسط آقای Mike gamble کارگردانی می شود. وی بیش از یک دهه در استودیوی بایوور فعالیت‌ می‌کرده و در ساخت نسخه‌ی دوم و سوم مس افکت، نقش مهمی داشته است. اطلاعات تکمیلی به پایان رسید، بهتر است نگاهی به انتظارات خود از ریمستر سه گانه‌ی Mass Effect و یا همان Mass Effect Legendary Edition اندازیم:

بهبود در پیکره گیم پلی نسخه اول

نسخه‌ی اول Mass Effect در زمان خود بسیار خوش درخشید و توانست افتخارات متعددی را نصیب خود کند. منتها مشکل کوچکی در این میان دیده می‌شود و این مشکل، قدیمی بودن مکانیکهای بازی می باشد. بدین ترتیب اگر مخاطبان در سال ۲۰۲۰ به سراغ نسخه‌ی اصلی بروند و کمی با بازی سر و کله بزند، مطمئناً نسبت به سیستم تیراندازی و همچنین کاور گیری این عنوان، بدبین خواهند شد. صد البته که روند گیم پلی مس افکت ۱ ،  بسیار لذت بخش می باشد و همچنین داستان به صورت گیرایی روایت می شود. به هر حال انتظار داریم که توسعه دهندگان مکانیک های مربوط به تیراندازی و کاور گیری و همچنین حرکت کاپیتان شپرد در Mass Effect ۱ را بهبود داده باشند. می‌توان به این موضوع امیدوار بود زیرا که طبق گزارشات و شایعات، دلیل تاخیر در معرفی و انتشار بازی، ایجاد تغییراتی در گیم پلی نسخه اول مس افکت بوده است.

ایجاد بهبود در سیستم تیراندازی

سیستم مبارزات و تیراندازی نسخه دوم و سوم Mass Effect بسیار راضی‌کننده و خوب می باشد اما انتظار داریم که توسعه دهندگان در Mass Effect Legendary Edition ، تغییرات کوچکی در این سیستم اعمال کنند و آن را به صورت خالص تری به مخاطبان ارائه نمایند. متاسفانه بایوور اطلاعات دقیقی در خصوص تغییرات اعمال شده، منتشر نکرده است.

عدم وجود باگ های آزاردهنده

یکی از بزرگترین معضلاتی که در بازی های منتشر شده از سمت الکترونیک آرتز ‌(مخصوصاً در سال‌های اخیر) دیده می‌شود، حضور باگ‌های متعدد و آزار دهنده بود. امیدواریم که چنین مواردی در این Mass Effect Legendary Edition دیده نشود.

نرخ فریم 60 (ثابت) بر روی کنسول‌های نسل حاضر

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کنسول‌های نسل حاضر (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) عدم توانایی آن‌ها برای اجرای عناوین متعدد بر روی رزلوشن 1080 و نرخ فریم ۶۰ می‌باشد. امیدواریم که توسعه دهندگان توجه ویژه‌ای به بهینه سازی این کالکشن برای کنسول‌ها داشته باشند و نهایتا شاهد اجرا شدن ریمستر سه گانه‌ی Mass Effect با نرخ فریم ۶۰ بر روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان باشیم.

فرنچایز مس افکت در ژانر اکشن سوم شخص نقش آفرینی توسعه یافت. وظیفه‌ی توسعه‌ی این سری بر عهده‌ی استدیوی بایوور و انتشار آن با بر عهده‌ی کمپانی الکترونیک آرتز بوده است. سه نسخه‌ی اصلی فرنچایز، روایت‌گر داستان‌های قهرمانی به نام شپرد می‌باشد. کسی که در صدد نجات کهکشان است. ماجراجویی‌های شپرد، به بهترین شکل ممکن، در سه بازی فوق العاده و با کیفیت به نمایش کشیده شدند و در نهایت به پایان رسیدند. مس افکت یک اکشن نقش آفرینی کامل با شخصیت‌های به یاد ماندنی و داستانی خاطره انگیز و دوست داشتنی تلقی می‌شد. موضوع بسیار مهم در این میان، انتخاب‌های بازی کننده بود. تک تک انتخاب‌ها در مسیر شما تاثیر می‌گذاشت. عناصر نقش آفرینی سه گانه‌ی اصلی Mass Effect در دل تمام مخاطبان این ژانر نقش بست، اگرچه پیکان نسخه‌ی سوم کمی به سمت اکشن متمایل شد.

مثل همیشه می‌توانید نظرات خود را راجع به این مطلب در بخش کامنت‌‌ها با ما به اشتراک بگذارید. تمام اخبار مربوطه توسط وب سایت نوین اسپات پوشش داده خواهد شد.

شما عزیزان می‌توانید با مشاهده و دنبال کردن پروفایل بازی Mass Effect Legendary Edition از آخرین اخبار، تریلرها، نقد و بررسی‌ها، مقالات و … مربوطه آگاه شوید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Novinspot
`