دنبال کردن افزودن به علاقه مندی
58
PC
(Metacritic)
55
PS4
(Metacritic)
65
XONE
(Metacritic)
خانه » پیش نمایش بازی Anthem | پیش به سوی آینده

پیش نمایش بازی Anthem | پیش به سوی آینده

anthem

کمتر از یک ماه تا انتشار بازی Anthem مانده است اما هنوز موارد گنگ زیادی پیرامون این عنوان وجود دارد. Anthem ساخته‌ی استودیوی «بایوور» می‌باشد و این اولین عنوانی است که این استودیوی پس از حدود ۱۰ سال آن را توسعه داده. این عنوان در سبک شوتر co-op بوده و از همین جهت بسیاری آن را با بازی Destiny مقایسه می‌کنند اما بایو ور تأکید کرده است که شباهت‌هایی که میان این دو عنوان وجود دارد سطحی بوده و این عناوین تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. هم اکنون اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شده است، قبل از این هم توییت ها و اخبار زیادی از بازی منتشر شده بود که جزئیات گیمپلی و سایر موارد بازی را اعلام کرده بود. در این پیش نمایش همه‌ی این‌ها را برایتان جمع آوری کرده ایم پس در ادامه‌ی مطلب با سایت نوین اسپات همراه باشید.

به طور کلی Anthem همان چیزی است که همه انتظارش را داشتند. این بازی دارای جهانی اشتراکی می‌باشد که ساختار مشابهی با سایر عناوین این ژانر دارد اما اجرا سازی ایده‌های بازی و گیمپلی آن چیزی است که باعث می‌شود Anthem در میان بازی‌های این ژانر سری بیرون بیاورد. بایوور جهان چشم نوازی را خلق کرده است که گشت و گذار در آن لذت زیادی را به بازیکن منتقل می‌کند. البته هنوز بازی نهایی منتشر نشده است اما طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد با عنوان فوق‌العاده‌ای رو به رو هستیم.

گیم پلی بازی Anthem

مهم‌ترین جنبه‌ی هر بازی گیمپلی آن است و باید بگوییم که بایوور به خوبی توانسته است بخش مبارزه و جا به جایی در بازی را طراحی کند؛ مخصوصاً در بخش پرواز. عناصر اساسی اکشن بازی به طور کلی احساس بسیار خوبی را به شما منتقل خواهند کرد. در Anthem می‌توانید بدوید، بپرید، جاخالی بدهید، دو بار بپرید و اگر از کلاس Interceptor استفاده می‌کنید، سه بار بپرید. می‌توانید به یک باره شروع به پرواز کنید، بعد از آن معلق شوید و شروع به تیر اندازی کنید و دوباره به پرواز بازگردید. می‌توانید از پرواز دست بردارید و شروع به شنا کردن کنید. کمتر بازی‌ای برای شما چنین امکانات متنوعی را برای حرکت و جا به جایی فراهم می‌کند. به طور کلی کنترل بخش‌های مبارزه به طرزی باور نکردنی روان است و بازیکنان به راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کرده و جذبش شوند. بازیکنان به زودی به گشت و گذار در بازی با استفاده از لباس‌های Javelin عادت خواهند کرد. البته داشتن مهارت نیز برای پرواز لازم است. استفاده‌ی بیش از حد از جت پک روی لباس Javelin باعث می‌شود جت پک داغ کرده و عملکردش مختل شود، با این اتفاق بازیکن قادر به پرواز نخواهد بود و به زمین خواهد افتاد. برای این که از این اتفاق جلوگیری کنید باید برای پرواز، استفاده از جت پک را مدیریت کنید و به طرز ماهرانه‌ای اوج بگیرید و فرود بیایید تا جت پکتان داغ نکند. همچنین گذشتن از آبشارها باعث می‌شود لباستان سرد شده و بتوانید به پرواز ادامه دهید.

بایو ور همچنین در کنترل بازی سعی کرده است از کمک‌های اتوماتیک نیز استفاده کند. لازم نیست نشانه گیری دقت بسیار بالایی داشته باشد و ممکن است بازی به صورت خودکار در پرواز طوری کنترل شود که از برخورد شما با موانع تا حدی جلوگیری شود. ممکن است برخی از بازیکنان حرفه‌ای با این موضوع مشکل داشته باشند اما این شیوه‌ی کنترل به نحوی نیست که بازی را برایتان ساده کند و لذت آن را از بین ببرد. بخش تیر اندازی نیز بسیار خوب طراحی شده است. Anthem سلاح‌های زیادی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد تا بتواند سلاح مورد علاقه‌اش را انتخاب کند. در بازی تپانچه، رایفل، نارنجک انداز مسلسل و… وجود دارد. اما شاید نکته‌ی ناامید کننده اینجا باشد که با وجود تنوع سلاح‌های این بازی، هیچ یک از آن‌ها نسبت به سلاح‌هایی که در بازی‌های شوتر سوم شخص دیگر وجود دارد، چیز جدیدی برای ارائه ندارد. امیدواریم با پیشروی در بازی سلاح‌هایی بهتری به بازی اضافه شوند. البته منظور از بهتر بودن یک سلاح این نیست که قوی‌تر باشد بلکه باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد که آن را متفاوت سازد. آن طور که پیداست بازی دارای تنوع سلاح‌های بسیار بالایی است اما هیچ یک ویژگی منحصر به فردی ندارند. به نظر می‌رسد بایو ور تصمیم گرفته است به جای سرمایه گذاری در بخش سلاح‌ها، تمرکزش را بر روی لباس‌های مخصوصی قرار دهد که بازیکن می‌پوشد. این لباس‌ها Javelin نام دارند که در بالا نیز به آن ها اشاره شد و هر Javelin در واقع یک کلاس بازی محسوب می‌شود.

۴ نوع لباس Javelin در Anthem وجود دارد: Ranger که در واقع لباس متعادل بازی است، Interceptor که در آن بیشتر بر روی حرکت مانند نینجاها و سرعت تأکید شده است، Storm که ویژگی کلاس‌های جادوگر در بازی‌های این چنینی را دارد و با آن می‌توانید عناصر مختلف را کنترل کنید و Colossus که به نوعی تانکِ بازی است و کارهای سنگین بر عهده‌ی این کلاس است. تجربه‌ی هر یک از این کلاس‌ها خالی از لطف نیست و هر یک دارای قابلیت‌ها و ابزار متفاوتی چون نارنجک و موشک و… هستند. همچنین تمام Javelin ها می‌توانند ابزار مختلفی را دریافت کنند که با آن‌ها اجازه می‌توانند ضربات قدرتمندتری را وارد کنند یا ویژگی‌های دفاعی قدرتمندتری پیدا کنند. پس از اندکی مبارزه قابلیت استفاده از ویژگی Ultimate را را پیدا خواهید کرد که برای هر کلاس متفاوت است و با استفاده از آن می‌توانید دسته‌های بزرگی از دشمنان را نابود کنید و در یک لحظه، تلفات زیادی به بار آورید. مطمئناً بایو ور در طراحی لباس‌های Javelin فکر وقت زیادی را صرف کرده است تا بازیکنان بتوانند به مرور زمان در بازی کردن با آن‌ها مهارت پیدا کنند. هر یک از این لباس‌ها منحصر به فرد هستند و بازی کردن با تمامشان لذت بخش است.

حال اندکی درباره‌ی کلاس‌های متفاوت موجود در Anthem توضیح می‌دهیم. اولین مدل لباس The Ranger نام دارد. این لباس در واقع شاید لباس اصلی بازی باشد اما ممکن است برخی احساس کنند که دارای هویت منحصر به فرد و ویژگی خاصی نمی‌باشد. درست است که این لباس ویژگی‌های سرگرم کننده‌ی زیادی دارد و قابلیت Ultimate آن به شما اجازه می‌دهد چندین دشمن را به صورت هم‌زمان از پای دربیاورید اما در مقایسه با لباس‌های دیگر، Ranger کمتر خاص است و می‌توان آن را لباسی معمولی خواند. کلاس بعدی در بازی Colossus نام دارد. با بازی کردن با این کلاس احساس خواهید کرد که یک هیولا هستید. این لباس سرعت و قابلیت‌های حرکتی کمی دارد و تجربه‌ی آن به بازیکنانی که دوست دارند با سرعت و تحرک زیادی بازی کنند توصیه نمی‌شود. Colossus به شما اجازه می‌دهد که در خط مقدم بایستید و شلیک‌های دشمن را به سمت خودتان جذب کنید. شاید اگر به صورت تکی بازی کنید استفاده از این کلاس کمترین لذت را برایتان داشته باشد ولی در صورت بازی گروهی، Colossus کلاسی است که نقشی اساسی در تیم چهار نفره ایفا خواهد کرد.

دو لباس Javelin دیگری که به احتمال زیاد بیشترین طرفدار را خواهند داشت Storm و Interceptor هستند. با کلاس Storm می‌توانید از بسیاری از قابلیت‌هایی که جادوگرها در بازی‌های دیگر دارند استفاده کنید و دشمنانتان را از پای در بیاورید. به نظر برخی این کلاس دارای قدرت بیشتری از سایر کلاس‌ها نیز هست. این امر ممکن است قبل از انتشار بازی تغییر کند و بایو ور برای متعادل کردن بازی کمی از قدرت‌های Storm بکاهد. قدرت‌های یخی به شما اجازه می‌دهد تمام دشمنانتان را منجمد کنید و می‌توانید تا زمانی که دوست دارید به انجام این کار ادامه دهید. شما در این لباس تقریباً به یک موجود خطرناک غیر قابل توقف تبدیل خواهید شد. البته بازی با کلاس Storm به شدت لذت بخش است و امیدواریم بایو ور برای متعادل کردن بازی این کلاس را ضعیف نکند و تصمیم بگیرد سایر کلاس‌ها را قوی‌تر کند. احتمالاً قابلیت ultimate این کلاس نیز از همه بهتر باشد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد سه بمب را پشت سر هم پرتاب کنید و تقریباً هر چیزی که در یک ناحیه‌ی وسیع وجود دارد را نابود کنید. بازی کردن با این لباس نه تنها از همه لذت بخش تر است بلکه ظاهر آن نیز از همه جذاب‌تر بوده و بازیکنان زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در حال حاضر به نظر می‌رسد Storm بهترین کلاس بازی باشد و اکثر بازیکنان بخواهند با این کلاس بازی کنند.

آخرین کلاس بازی نیز که Interceptor نام دارد سرگرم کننده ترین کلاس خواهد بود و استفاده از آن لذت زیادی خواهد داشت. با استفاده از این لباس می‌توانید سه بار بپرید و سه بار جاخالی دهید. به جز این‌ها حرکت با این لباس دارای سرعت بیشتری است و می‌توانید با استفاده از آن مانند برق در میدان مبارزه جابجا شوید. البته با اضافه شدن سرعت، شما قابلیت‌های دفاعی کمتری خواهید داشت اما این امر اهمیت چندانی ندارد چرا که با سرعت زیادتان می‌توانید هر چیزی را که می‌بینید سریعاً از پای در بیاورید و نیازتان به دفاع را کمتر کنید. شاید این Javelin به اندازه‌ی Storm قدرتمند نباشد اما مطمئناً بازی با آن لذت بخش خواهد بود و بسیاری از بازیکنان که هدفشان تنها لذت بردن از بازی است حتماً این کلاس را انتخاب خواهند کرد.

البته نمی‌توان گفت در انتخاب Javelin ممکن است اشتباه کرد و اگر دوست داشته باشید ویژگی‌های مختلف را تجربه کنید و آن‌ها را به صورت ترکیبی به کار ببرید Anthem دست و پای شما را نمی‌بندد و شما در تمام طول بازی مجبور نیستید با یک Javelin ادامه دهید. با بالا بردن level خود می‌توانید مدل‌های لباس بیشتری را آزاد کنید و این بدان معناست که با پیشروی در بازی قابلیت عوض کردن Javelin خود را خواهید داشت. شخصی سازی Javelin تان در Anthem نیز بسیار لذت بخش است. این بازی نه تنها به شما اجازه می‌دهد که رنگ تمام بخش‌های لباستان را خودتان انتخاب کنید بلکه می‌توانید جنس مواد تشکیل دهنده‌ی زرهتان را نیز به دلخواه خودتان انتخاب کنید. شخصی سازی در بازی واقعاً جالب است و بار اول که متوجه شوید که این بخش چقدر عمیق طراحی شده است شوکه خواهید شد.

بخش بعدی گیمپلی که می‌خواهیم درباره‌اش صحبت کنیم ماموریت‌ها هستند. اکثر مأموریت‌های Anthem دارای روند ثابتی هستند. در مأموریت‌ها باید در جهان بازی پرواز کنید و به دنبال نشانگرها باشید و با گروه دشمنان برای چندین دقیقه مبارزه کنید، سپس وارد محوطه‌ای که شبیه سیاه چال است خواهید شد و با دشمنان بیشتری مبارزه خواهید کرد و در نهایت نیز یک باس فایت در انتظارتان است که با کشتن او جوایزی دریافت خواهید کرد. با وجود این که تمام مأموریت‌ها روند ثابتی دارند اما هر یک به لطف نشان دادن مکان‌های جدید به بازیکن و بخش اکشن جذاب، درگیر کننده هستند. تجربه‌ی بازی به صورت CO-OP نیز لذت آن را چند برابر می‌کند چرا که به طور ذاتی هنگامی که در حال مبارزه با عنکبوت‌های بزرگ هستید و با دوستانتان نیز صحبت می‌کنید سرتان گرم خواهد شد.

با این وجود مشخص نیست که اگر Anthem بخواهد به ساختار مأموریت‌های ثابت و یکنواخت خود ادامه دهد باز هم بعد از مدتی سرگرم کننده باشد. بازیکن بارها با دشمن‌ها و مأموریت‌های یکسانی مواجه خواهد شد و با پیشروی در بازی نیز تنها تغییری که ایجاد می‌شود این است که درجه‌های سلامتی و… دشمنان بیشتر می‌شود و تعداد چیزهایی که برای به پایان رساندن مأموریت باید جمع آوری کنید افزایش می‌یابد. البته هنوز اطلاعات زیادی از این بخش منتشر نشده است و مشخص نیست که بازی تا انتها همین گونه خواهد بود یا خیر اما چندین مأموریتی که از آن‌ها اطلاع داریم همگی ساختار مشابهی داشتند و بازیکن مطمئناً اگر بخواهد برای ۱۰۰ ساعت با چنین مأموریت‌هایی خودش را سرگرم کند، خسته خواهد شد. امیدواریم با انتشار بازی متوجه شویم که بایو ور برنامه‌های بهتری برای بخش مأموریت‌ها داشته است.

در پایان هر مأموریت در Anthem به شما مقداری XP به عنوان جایزه برای تمام کردن مأموریت داده می‌شود. به علاوه‌ی این اگر کارهای خاص دیگری را نیز که نیازمند مهارت بیشتر می‌باشند انجام دهید، جوایز اضافی به شما اعطا خواهد شد. اولین مأموریت‌هایی که در بازی به پایان می‌رسانید باعث می‌شوند به سرعت لولتان افزایش یابد اما پس از مدتی انجام مأموریت‌ها درجه‌ی XP شما را به اندازه‌ی نصف یا کمتر پر خواهند کرد. این نکته را به این خاطر ذکر کردیم که مدت زمان مأموریت‌های Anthem آن طور که ممکن است تصور کنید کوتاه نیست. تقریباً هر مأموریتی که انجام می‌دهید به حدود ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. پس برای این که لولتان افزایش یابد باید مدت زمان زیادی را صرف بازی کنید و انتظار نداشته باشید هر چند دقیقه یک بار لولتان افزایش یابد.

ذکر چند نکته‌ی دیگر در این باره ضروری است. اول از همه این که مقیاس اعطای XP که در این پیش نمایش ذکر شد ممکن است با آن چه بایو ور برای بازی نهایی در نظر گرفته است متفاوت باشد. نکته‌ی بعدی این است که به نظر می‌رسد Anthem بازی بسیار بزرگی باشد. با توجه به مقدار محتوایی که بایو ور در جهان این بازی جای داده است، منطقی به نظر می‌رسد که افزایش لول در بازی به زمان بیشتری نسبت به حد معمول نیاز داشته باشد چرا که نباید بازیکنان قبل از این که به اواخر بازی برسند یا مثلاً حتی نصف بازی را نیز به پایان نرسانده باشند به آخرین لول موجود در بازی برسند. هنوز مشخص نیست برای رسیدن به لول آخر در Anthem به چه مدت زمانی نیاز است اما به نظر می‌رسد برای دستیابی به این مرحله باید خودتان تلاش کنید چرا که افزایش لول در بازی چیزی نیست که به خودی خود و به صورت طبیعی حاصل شود. البته ممکن است اطلاعاتی که در این جا ذکر شده است صحت نداشته باشد چرا که هنوز بازی نهایی منتشر نشده است و بایو ور ممکن است سیستم لِولینگ بازی نهایی را تغییر دهد.

داستان بازی Anthem

پیش از این، اکثر افراد تصور می‌کردند که بخشی که Anthem ممکن است در آن ضعیف عمل کند داستان آن باشد. درست است که استودیوی بایو ور به قدرت داستان گویی فوق‌العاده‌ی خود شهرت دارد اما با این وجود تمام چیزهایی که درباره‌ی داستان Anthem و شیوه‌ی روایت آن به گوش می‌خورد تنها باعث تحریک شدن کنجکاوی و ایجاد سؤالات بیشتری در ذهن افراد می‌شد. با وجود این گفته‌ها اما اکنون به نظر می‌رسد داستان Anthem توانایی درگیر کردن مخاطبان را داشته باشد. البته اطلاعاتی که از بازی منتشر شده است چیزهای زیادی را درباره‌ی داستان در اختیار قرار نمی‌دهد و تنها تکه‌ها و بخش‌هایی از داستان بازی مشخص شده است و همین تکه‌ها جالب به نظر می‌رسند. پیشینه‌ی بازی از طریق یک سکانس فلش بک به بازیکن گفته می‌شود و شخصیت منفی اصلی بازی نیز به طور رسمی به او معرفی می‌گردد. این شخصیت The Monitor نام دارد.

به طور کلی ساختار بازی Anthem و روایت داستان آن حالت پراکنده و جدا از هم دارد. اولین مکانی که بازیکنان با بخش اعظمی از داستان بازی آشنا می‌شوند Fort Tarsis نام دارد اما تعداد محدودی از مغازه‌ها و کسانی که به شما مأموریت می‌دهند در بازی وجود دارد که شانس تعامل با آن‌ها وجود دارد و با این تعامل داستان بازی برایتان روایت می‌شود. در واقع اکثر داستان‌های عمیق و جالب به صورت پراکنده و اتفاقی به خورد بازیکن داده می‌شود و این داستان‌های در مکان‌های مختلفی از جهان بازی روایت می‌شوند. بازیکنان باید به دنبال NPC های متفاوتی باشند که حوالی نقشه بازی وجود دارند تا بتوانند محتوای داستانی شخصیت محور و با کیفیتی که بایو ور برای آن‌ها در نظر گرفته است را دریافت کنند. سیستم مکالمات بازی نیز دارای کمبود است چرا که در این سیستم تنها دو گزینه برای مکالمه در پیش روی بازیکن قرار داده می‌شود و چند شاخه شدن دیالوگ‌های بازی غالباً سطحی است و عمق فراوانی ندارد.

با توجه به این که داستان بازی به صورت پراکنده و قطره‌ای به خورد بازیکن داده می‌شود، مشخص نیست که اگر فردی بخواهد داستان کمپین بازی را به طور کامل دریافت کند و از آن سر در بیاورد باید چه کاری انجام دهد. بسیاری از بخش‌های بازی نیز که قرار است محتوای مهم داستانی باشند به علت گفتارهای نا مفهومی که در بازی وجود دارد دریافت نمی‌شوند در مکالمه با بسیاری از شخصیت‌هایی که نکات مهم داستان بازی را می‌دانند، آن‌ها بدون این که به شما اجازه‌ی صحبت بدهند خودشان حرف‌هایی خواهند زد که احتمالاً متوجه نخواهید شد. به طور کلی، در مکالمه با دیگران ممکن است بازیکن خسته شود و دکمه‌ی skip را بزند. بخش‌های کد گذاری شده‌ای در سراسر Fort Tarsis وجود دارد که به پر کردن حفره‌های داستانی و شکل دادن به افسانه‌ی Anthem کمک می‌کند اما به نظر می‌رسد تنها بازیکنانی که به افسانه علاقه‌ی شدیدی دارند از این موارد استقبال کنند.

بایوور قول داده است که Anthem طوری طراحی شود که محتوای داستانی به طور پیوسته تا چندین سال برای آن منتشر شود پس می‌توان امیدوار بود که اگر نتوان تمام داستان بازی را در هنگام عرضه متوجه شد، این استودیو بتواند با DLC به بازیکنان ایده‌ای کلی از داستان بازی و اتفاقاتی که در جهان آن رخ می‌دهد را ارائه کند. هنوز هم شک و شبهات بسیاری درباره‌ی داستان اصلی Anthem وجود دارد چرا که به نظر می‌رسد وقتی شخصیتی که با آن بازی می‌کنید دارای هیچ پیشینه‌ای نیست، درگیر شدن در داستان بازی کمی دشوار باشد اما مطمئناً با وجود اطلاعاتی که منتشر شده است احتمال قدرتمند بودن بخش داستان بالا رفته است و امیدواریم بایو ور بار دیگر بتواند ثابت کند که در داستان گویی استاد است.

جلوه‌های بصری و عملکرد

جلوه‌های بصری و طراحی محیط Anthem نیز جز نکات قوت آن است. در بازی جهان‌های بزرگ و باشکوهی وجود دارد که پر از ذرات معلق، انفجار و افکت‌های چشم نواز دیگری هستند. بازی از نظر عملکرد نیز به خوبی بهینه سازی شده است و دارای نرخ فریم تقریباً پایداری است. علاوه بر این موارد به نظر می‌رسد بایو ور از انیمیشن‌های غیرطبیعی‌ای که در بازی Mass Effect: Andromeda وجود داشت درس خوبی گرفته است و واکنش‌ها و حالات صورت شخصیت‌های بازی Anthem در هنگام صحبت را به خوبی طراحی کرده است. حرکات شخصیت‌ها نرم و طبیعی هستند و همان طوری به نظر می‌رسند که یک انسان واقعی حرکت می‌کند. افکت‌های صدا و موسیقی بازی نیز همگی رسا و واضح بوده و بر فضای بازی تأثیر خوبی می‌گذارند. البته مواردی که ذکر شد مربوط به اجرای بازی بر روی یک پی سی high-end و رزولوشن ۱۰۸۰p بود.

کسانی که با کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ این عنوان را تجربه خواهند کرد مطمئناً کیفیت تصویر و صدایی که در بالا به آن اشاره شد را نخواهند داشت. متأسفانه اعلام شده است که Anthem بر روی کنسول‌ها با نرخ فریم ۶۰ اجرا نخواهد شد و مشخص نیست که آیا با نصف شدن نرخ فریم باز هم بخش‌های اکشن همان جذابیت را داشته باشند یا خیر. البته اخیرا مصاحبه‌ای انجام شده است که در آن گفته شده که شاید در آینده بازی به آن چیزی که از نظر عملکرد هدف گذاری شده است، بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس برسد. Anthem بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن ۴k حقیقی و بر روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۴k checkerboard اجرا خواهد شد.

همچنین اعلام شده است که پس از انتشار بازی در مدت کوتاهی تکنولوژی‌های انویدیا نیز در بازی Anthem به کار گرفته خواهد شد. قابلیت DLSS به طور حتم بعد از انتشار به بازی اضافه خواهد شد اما قابلیت ray tracing امکان دارد پس از آن به بازی اضافه شود یا نشود. بازی از Dolby Vision نیز پشتیبانی خواهد کرد اما Dolby Atmos در کار نیست. متأسفانه باگ‌ها و گلیچ های بازی نیز کم نیستند. ممکن است بعد از شکست دادن برخی از دشمنان آن‌ها برای مدت کوتاهی در هوا معلق باشند. باگ دیگری که در بازی مشاهده شده است این است که ممکن است وقتی در یک مأموریت حاضر می‌شوید قابلیت مجهز کردن خود به سلاح را نداشته باشید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که بازی هنوز منتشر نشده است و بایو ور با برگزاری بتا تا قبل از انتشار آن به احتمال زیاد تا جایی که بتواند باگ‌های بازی را رفع خواهد کرد پس ممکن است مشکلاتی که به آن‌ها اشاره شد در زمان انتشار اصلاً وجود نداشته باشند.

سخن نهایی

احتمال این که Anthem بتواند از رقبایش در سبک مشابه مانند Destiny پیشی بگیرد کم نیست. اگر بایوور در بخش داستانی همان چیزی را که استاندارد این استودیو است ارائه داده باشد و مکانیک‌های فوق‌العاده‌ی بازی با چاشنی یک داستان فوق‌العاده به بازیکن ارائه شود مطمئناً آن‌ها را حیرت زده خواهد کرد. البته هنوز هیچ مدرکی که این امر را تأیید کند وجود ندارد. درست است که مکانیک‌های گیمپلی این بازی عالی است اما همین جمله را می‌توان در خصوص Mass Effect: Andromeda نیز گفت. در این بازی مکانیک‌های گیم پلی فوق‌العاده نتوانست ضعف بازی در بخش داستان و مأموریت‌های تکراری آن را جبران کند. به هر حال پتانسیل موفقیت Anthem بسیار بالاست. بخش اکشن بازی سریع و لذت بخش است به خصوص اگر همراه دوستانتان آن را تجربه کنید.

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ مصادف با ۳ اسفند ۹۷ برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد. همچنین قرار است یک دموی VIP در طی هفته ‌های گذشته منتشر شده است که تنها کسانی می‌توانند آن را تجربه کنند که بازی را پیش خرید کرده باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به دایرکتوری مخصوص آن از طریق این لینک مراجعه کنید.

رای بدهید!

3 0

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز مشخص شده اند *

شما می توانید از این ها استفاده کنید HTMLبرچسب ها و ویژگی ها: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>