دنبال کردن
خانه » ۱۶۱ نکته درباره بازی Anthem – بخش دوم

۱۶۱ نکته درباره بازی Anthem – بخش دوم

عنوان جدید علمی تخیلی و فانتزی در دست ساخت توسط استودیوی بازی سازی BioWare یعنی بازی Anthem بزرگ‌ترین عنوانی بود که از دل همایش E3 امسال خارج می‌شود. حال که بیشتر و بیشتر از پیش درباره بازی Anthem و لباس‌های فضایی خاصش که با نام Javelin پس از بازنشر بازی در کنفرانس خبری EA معرفی شد، می‌دانیم، همچنان سوال‌های فراوانی در این میان وجود دارند که باید به آن‌ها پاسخ داده شود. خوشبختانه، مارک دارا (Mark Darrah) مدیر اجرایی تیم توسعه دهنده بازی Anthem و سری Dragon Age که در مجموع فرد بسیار مهمی برای این پروژه می‌باشد، پاسخ‌های بسیار مفید و کاربردی‌ای در رابطه با سوالات موجود حول محور بازی Anthem را در صفحه شخصی‌اش در توئیتر به اشتراک گذاشت. وی حدود یک هفته به این کار مشغول بود و تقریباً به تمامی سوالات موجود در رابطه با بازی Anthem پرداخت. وی از جواب به هیچ سوالی خودداری نکرده و بسیاری از معماهای مردم در رابطه با این بازی مورد انتظار را به گونه‌ای حل و فصل کرد. برخی سوال‌ها حتی چندین بار پاسخ داده شده‌اند و بدین معنا هستند که تمامی آن‌ها صحت داشته و از درون خود استودیوی BioWare خارج می‌شود. به همین منظور در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین نکاتی که در این جریان از بازی Anthem به دست آمده‌اند تا شما نیازی نداشته باشید که ساعت‌ها در توئیتر گشته و خود را خسته کنید. پیش از هر چیزی این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از موارد درون این لیست به احتمال زیاد تغییرات فراوانی را در زمان انتشار بازی به خود خواهند دید؛ که البته ما سخنان مارک را بنا به صحیح بودن تعداد زیادی از آن‌ها می‌بینیم و انتظار عرضه شدن این عنوان بزرگ در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ را می‌کشیم. در ادامه با مقاله ۱۶۱ نکته درباره بازی Anthem؛ بخش دوم با سایت نوین اسپات همراه باشید.

۸۱) اگر در طی بازی گروهی، با افرادی هم گروه شوید که از شما سطحشان بالاتر است. زمانی که برایتان لوت می‌افتد، لوت‌ها به همان اندازه سطح شما خواهند بود نه سطح هم تیمی‌هایتان. [منبع]

۸۲) زمانی که شما دست به اتمام بازی اصلی بزنید و خط داستانی را تمام کنید، می‌توانید به انجام کلی فعالیت سرگرم کننده برای یافتن اسلحه‌های بهتر و البته وسایل و ابزار قوی دست بزنید. [منبع]

۸۳) سطحی که شخصیت‌های ساخته شده در بازی بتوانند در آن به حداکثر توانایی ارتقای سطح خود برسند، هنوز به طور کامل بالانس نشده و در دست توسعه و مشکل گشایی می‌باشد. [منبع]

۸۴) در دنیای وسیع و عظیم بازی Anthem قرار است حیوانات مختلفی از نژادهای فراوانی وجود داشته باشند؛ البته انتظار نداشته باشید که این موجودات عظیم الجثه با شما رفتار دوستانه‌ای داشته باشند. [منبع]

لباس‌های مخصوص بازی Anthem

۸۵) زمانی که بازی برای عرضه آماده می‌شود، چهار عدد لباس مخصوص Javelin در بازی وجود خواهد داشت. نام این لباس‌ها: رنجر، کلوسوس، طوفان و گیرنده نام گذاری شده است که بسته به ویژگی‌های آن‌ها میباشد. [منبع]

۸۶) هر یک از این لباس‌های Javelin برای خود نماد به خصوصی خواهد داشت. [منبع]

۸۷) سمبل‌های مخصوص به هر یک از Javelinها به ترتیب از چپ به راست به صورت: رنجر، کلوسوس، طوفان و گیرنده می‌باشند. [منبع]

۸۸) شما بازی Anthem را با استفاده از لباس مخصص رنجرها آغاز خواهید کرد. سایر لباس‌ها را نیز در طی بازی آزاد خواهید کرد. [منبع]

۸۹) زمانی که شما حدود یک چهارم بازی اصلی را طی کرده باشید، می‌توانید سایر Javelin موجود درون بازی را نیز آزاد کنید. [منبع]

۹۰) برای اینکه بتوانید لباس‌های مخصوص را بنا به هر ترتیبی آزاد کنید باید به انجام و تکمیل کردن ماموریت‌های مختلف درون بازی دست بزنید. [منبع]

۹۱) شما تنها می‌توانید از یک عدد لباس مخصوص Javelin در یک پروفایلتان بهره ببرید. هر چند که امکان تنضیم مجدد آن‌ها در مقر اصلی بازی وجود خواهد داشت. [منبع]

۹۲) بازیکنان می‌توانند از هر کدام از Javelinها که خواستند بر روی پروفایل خود استفاده کنند تا مجبور نباشند برای استفاده از لباس‌های مختلف دست به ساخت یک پروفایل جدید بزنند. [منبع]

۹۳) تیمی که شما در آن عضو هستید می‌تواند ترکیبی باشد از بازیکنان مختلف با لباس‌های Javelin مختلف و هیچ گونه قانونی برای اینکه همه باید از یک نوع Javelin  استفاده کنند در بازی وجود ندارد. [منبع]

۹۴) آپگریدهای مربوط به Javelinها به طور مکرر در جهان بازی خود را به بازیکنان نشان خواهد داد. [منبع]

۹۵) بسیاری از قابلیت‌های ویژه‌ای که در طول بازی از آن‌ها برخوردارد می‌شوید را لباس مخصوص Javelin شما تعیین می‌کند. این امکانات به صورت ابزار بر روی لباس شما سوار می‌شوند. شما می‌توانید این ابزارها را بر اساس چیزهایی که در دنیای بازی به دست آورده‌اید، تغییر دهید. [منبع]

۹۶) هر کدام از لباس‌های مخصوص Javelin قرار است قابلیت سوپر و یا آلتیمیتی برای حمله کردن به دشمنان داشته باشد. [منبع]

Anthem

۹۷) قابلیت آلتیمیت در حمله‌های شما، زمانی شارژ می‌شود که ضربات شما به دشمنان کاری‌تر باشد و امتیاز بیشتری برایتان کسب کند. هر چند که این سیستم در حال حاضر در حال بررسی می‌باشد. [منبع]

۹۸) لباس‌های Javelin در لایه‌های خود منبعی برای ذخیره کردن اشیا مختلف در اختیار خواهند داشت. [منبع]

۹۹) بر اساس چیزهایی که مشاهده کردیم، Javelinها به طور قطع سیستم مبارزات سرد و تن به تن نیز خواهند داشت. با این حال برای حفظ تعادل بازی، BioWare از انتشار آن در زمان عرضه بازی خودداری خواهد کرد. [منبع]

۱۰۰) لباس مخصوص BioWare مربوط به گروه رنجرها به عنوان سلاح سرد خود از یک باتوم شوک دهنده بهره می‌برد. [منبع]

۱۰۱) بر اساس سایزهای مختلف هر یک از Javelinها، همه انواع اسلحه‌های مختلف درون بازی توانایی استفاده شدن توسط Javelinهای مختلف را ندارند. [منبع]

۱۰۲) ابزارهای درون بازی برای تمامی Javelinها به صورت یکسان کاربرد خواهند داشت؛ با این حال برخی از اسلحه‌ها برای تمامی Javelinها کاربرد ندارد. به عنوان مثال: کلت کمری برای Javelin گروه کلوسوس غیر قابل استفاده است. [منبع]

۱۰۳) همه لباس‌های مخصوص Javelin دارای سرعت و انعطاف پذیری متنوعی در نوع خود هستند؛ با این حال زمانی که خارج از سیستم مبارزه هستید، Javelin شما دقیقاً با همان سرعتی حرکت می‌کند که سایر بازیکنان حرکت می‌کنند تا تمامی تیم بتوانند در کنار همدیگر بمانند. [منبع]

۱۰۴) جت‌های موجود در Javelin شما بلاخره پس از مدتی که در هوا قرار داشتید، داغ خواهند کرد و شما نیاز دارید تا هر از چند گاهی بر روی نقطه‌ای فرود بیایید تا بتوانید جت‌های لباستان را خنک کنید و یا راه دیگری برای خنک کردن آن‌ها پیدا کنید. البته در ادامه شما می‌توانید خلبان لباس را ارتقا داده تا بتوانید در مسیرهای بالاتری نیز پرواز کنید. [منبع]

۱۰۵) زمانی هم که جت‌های لباس مخصوص شما بیش از اندازه داغ شوند، شما سقوط خواهید کرد؛ با این حال نیازی نیست نگران باشید، زیرا در حین سقوط مقداری کنترل خواهید داشت. [منبع]

۱۰۶) لباس‌های مخصوص Javelin در حین مبارزات و شرایط مختلف دیگر قطعاً آسیب خواهند دید و نوار سلامتی و سایر نوارهای بازی به شکل‌های مختلف گرافیک به اطلاع شما خواهد رسید. با این حال این ضرباتی که به شما وارد می‌شود، باعث نمی‌شود که لباس Javelin عملکردی ضعیف تر از قبل از خود نشان دهد و همه چیز مانند قبل خواهد بود. [منبع]

۱۰۷) هیچ گونه سیستم بازیابی خودکار جان در بازی وجود ندارد و شما برای بالا بردن میزان جان دستگاه Javelin خود باید دست به برداشتن منابع جان بخش در بازی بزنید. [منبع]

۱۰۸) همانند سیستم برداشتن جان در محیط بازی، مهمات و ابزار مورد نیاز دیگر شما نیز در سراسر جهان بازی برای برداشتن موجود می‌باشند. [منبع]

۱۰۹) زمانی که در حال مبارزه می‌باشد و در میان مسیر نابودی دشمنان کشته می‌شوید، لازم نیست نگران این باشید که باید همه فعالیت‌های خود را از اول شروع کنید، زیرا نقاطی در بازی وجود خواهد داشت که بتوانید دوباره از اواسط مبارزه خود بازی را آغاز کنید. [منبع]

۱۱۰) شما می‌توانید از میان هر چهار لباس Javelinای که در طول بازی آزاد کرده‌اید، در پایگاه‌های درون بازی یعنی Fort Tarsis و Strider هر کدام را که دوست داشتید، یکی را انتخاب و تعویض کنید. [منبع]

بخش آنلاین و کو آپ بازی Anthem

۱۱۱) در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ای برای قرار دادن بخش کو آپی در بازی Anthem که در آن بازیکنان بر روی یک مبل نشسته و بر روی یک صفحه نمایشگر در کنار هم بازی را تجربه کنند وجود نداشته و کو آپ بازی تنها شامل بخش آنلاین می‌شود. [منبع]

۱۱۲) اگر شما به همراه دوستتان دقیقا در همان بخشی از داستان باشید که وی نیز در آن جا حضور دارد، اگر به بازی وی پیوسته و به اون کمک کنید که آن مرحله را رد کند، اعتبار کاملی برای این عملتان دریافت خواهید کرد و البته اگر شما آن مرحله را رد کرده باشید، به دلیل اینکه به یک فرد دیگر کمک رسانی کرده‌اید، اعتبار و جوایزی خاص به این دلیل دریافت خواهید کرد. [منبع]

۱۱۳) همه محتویاتی که در بازی Anthem وجود دارند، قابلیت این موضوع را دارند که چند نفره انجام شوند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از سیستم یافتن بازیکن، برای رد کردن یک بخش، درخواست بفرستند. [منبع]

۱۱۴) شما این قابلیت را خواهید داشت که سیستم یافتن بازیکن را کاملاً کنترل کرده و تعیین کنید که چه نوع بازیکنی با چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را برایتان پیدا کند و استودیوی بازی سازی BioWare نیز مطمئن شده که شما دقیقاً همان چیزی را پیدا کنید که به دنبالش می‌گردید. [منبع]

۱۱۵) زمانی که دست به انجام فعالیت‌های بازی به کمک فرد دیگری می‌زنید، پس از اتمام آن فعالیت، بازی امتیازات و جوایزی که در پایان به بازیکن باید تعلق گیرد را به طور مساوی بین بازیکنانی که با هم بازی کرده‌اند تقسیم می‌کند. [منبع]

۱۱۶) چت صوتی و ارتباطات میان بازیکنان در بازی حضور خواهند داشت، با این حال BioWare میخواهد این قابلیت را بیشتر برای تیم‌هایی قرار دهد که قرار است تمامی محتویات بازی را با هم دیگر طی کنند و نیازشان به چت صوتی احساس می‌شود. با این وجود به دلیل اینکه بازیکنانی دست به اذیت سایر پلیرها در چت‌های صوتی میزنند، ممکن است که برنامه‌های این سیستم تغییر کند. [منبع]

۱۱۷) در بازی ابزارهایی وجود خواهند داشت که اگر افرادی دست به آزار و اذیت سایر بازیکنان زدند، با آن‌ها برخورد شود. [منبع]

۱۱۸) سرگروه‌های هر تیم در بازی توانایی بیرون انداختن بازیکنانی که ناخواسته وارد تیم شده‌اند را دارند. [منبع]

۱۱۹) اگر شما تصمیم بگیرید که در بخش آزادانه بازی به یک بازیکن پیوسته و به او کمک کنید، خود به خود به موقعتی که وی در آن قرار دارد، تلپورت خواهید کرد و نیازی نیست که برای ملاقات با وی، مسافت زیادی را پرواز کنید. [منبع]

Anthem

خصوصیات تکنیکی و سوالات مربوط به آن در بازی Anthem

۱۲۰) زمان زیادی باقی مانده تا استودیوی بازی سازی BioWare اطلاعات مربوط به مشخصات سیستم و تنظیمات نسخه رایانه‌های شخصی بازی Anthem را به اشتراک بگذارد. پاسخ‌های مربوط به این بخش بعداً در آینده ارائه خواهند شد. [منبع]

۱۲۱) بازی Anthem قرار نیست تا بر روی کیفیت ۳۰ فریم بر ثانیه در رایانه‌های شخصی قفل باشد و دمویی هم که در همایش E3 از بازی به نمایش گذاشته بود بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شد. [منبع]

۱۲۲) نرخ فریم بازی Anthem بر روی رایانه‌های شخصی به هیچ وجه قفل نخواهد شد. [منبع]

۱۲۳) بازی Anthem همچنین ممکن است که بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی نسخه‌های مربوط به کنسول نیز قفل نباشد. مخصوصاً بر روی نسخه‌های Xbox One X و PS4 Pro. [منبع]

۱۲۴) استودیوی بازی سازی BioWare در حال حاضر هیچگونه برنامه‌ای برای ایجاد سیستم کراس پلتفرم در بازی Anthem ندارد، با این حال این استودیوی کانادایی تصمیم به اجرای امکان کراس پلتفرم برای ذخیره‌های بازی را در سر دارد. [منبع]

۱۲۵) همچنین استودیوی بازی سازی BioWare تصمیم به اجرای طرح، خاموش کردن نوار آمار و ارقام خسارت‌های جانی به انتخاب بازیکنان دارد که به احتمال زیاد این برنامه در بازی پیاده خواهد شد. [منبع]

۱۲۶) نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی بازی Anthem به صورت همزمان با هم دیگر در حال توسعه می‌باشند؛ به جای اینکه تنها یک نسخه به طور کامل توسعه یابد و سپس برای پلتفرم دیگر پورت شود. [منبع]

۱۲۷) در نسخه رایانه‌های شخصیا بازی Anthem امکان بهره بری از کنترلرهایی جدا از کنترلرهای ثابت رایانه‌های شخصی وجود خواهد داشت. [منبع]

۱۲۸) با این وجود برعکس این موضوع وجود نداشته و در حال حاضر شما نمی‌توانید از کنترلرهای رایانه‌های شخصی یعنی ماوس و کیبورد بر روی نسخه‌های کنسولی استفاده کنید. [منبع]

نکات جالب در رابطه با بازی Anthem

۱۲۹) به طور قطع نکات و اشاراتی به بازی‌ها و ساخته‌های سابق استودیوی بازی سازی BioWare در بازی Anthem وجود خواهد داشت. [منبع]

۱۳۰) مردمی که در بخش دموی کمپانی EA از بازی Anthem به تجربه پرداخته بودند، افرادی حرفه‌ای در زمینه بازی‌های ویدیویی بودند که آن دمو را چندین بار متوالی تجربه کردند. در پایان تنها چیزی که آن افراد می‌توانستند به زبان بیاورند این بود که بخش‌های مربوط به قلعه‌ها به شدت سخت می‌باشند! [منبع]

۱۳۱) برای افرادی که در رابطه با موقعیت موضعی خلبان بازی سوالاتی داشتند، پاهای خلبان شما در اصل در ناحیه زانوهای لباس مخصوص Javelin قرار خواهند داشت! [منبع]

۱۳۲) برای افراد کنجکاو که به دنبال فرصت شغلی می‌گردند، استودیوی بازی سازی BioWare در حال حاضر در حال استخدام نیرو می‌باشد. [منبع]

۱۳۳) هنوز هیچ گونه لباس و کالاهای تزئینی فیزیکی در رابطه با بازی Anthem در دست انتشار قرار ندارد، ولی بهتر است مقداری برای این موضوع صبر کنید. [منبع]

۱۳۴) بر خلاف شایعاتی که در این رابطه به وجود آمده است، بازیگر مشهور هالیوود سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) برای صداپیشگی در بازی Anthem استخدام نشده است. [منبع]

۱۳۵) هیچ گونه تنظیماتی برای شخصی سازی جنسی برای شخصیت‌های مونث در بازی Anthem وجود نخواهد داشت. [منبع]

نکاتی در پایین آمده‌اند بر اساس لایو استریم یک ساعته وب سایت IGN با سازندگان بازی Anthem به دست آمده‌اند:

۱۳۶)  لباس‌های Javelinای گروه‌های طوفان و گیرنده در بازی به احتمال زیاد برای اسلحه‌های سرد خود از یک شمشیر استفاده خواهند کرد. زمانی که از سازندگان بازی سوال شد که آیا در بازی شمشیر وجود دارد، آن‌ها اشاره کردند که: «در این لحظه درباره طوفان و گیرنده صحبت نمی‌کنیم».

۱۳۷)  لباس‌های Javelinای گروه‌های طوفان و گیرنده در بازی به احتمال زیاد از قابلیت نامرئی شدن و استتار استفاده خواهند کرد. زمانی که از سازندگان بازی سوال شد که آیا در بازی قابلیت استتار وجود دارد، آن‌ها اشاره کردند که: «در این لحظه درباره طوفان و گیرنده صحبت نمی‌کنیم».

۱۳۸) ده عدد زیرمجموعه گروهی در بازی وجود دارد. در طی دمو، مارک دارا اشاره کرد که آن‌ها افق‌های وسیع‌تری را برای بازی می‌بینند و به احتمال زیاد از زیرمجموعه‌های مختلفی پشتیبانی کنیم زیرا بازی بسیار بزرگ شده است. با این حال نیازی نیست نگران این موضوع باشید که گروهک‌های مختلف فضای کافی برای خود نداشته باشند، زیرا بازی از نظر محیطی کاملاً برنامه ریزی شده تقسیم شده است و مشکلی پیش نخواهد آمد.

۱۳۹) در حال حاضر هیچ گونه مجازات بزرگی برای مردن در بازی وجود ندارد و شما نیز قرار نیست چیزی را پس از مردن از دست بدهید. با این حال در بازی نهایی این موضوع ممکن است تغییر کرده و به شکل دیگری اجرا شود.

۱۴۰) لوت‌هایی که در بازی برای شما افتاد و فراموش کردید که آن‌ها را بردارید به صورت یک نامه در Fort Tarsis به اطلاع شما رسانده خواهند شد. با این حال این سیستم برای ابزار معمولی و عادی بازی اجرا نشده و از اهمیت برخوردار نیست.

Anthem

۱۴۱) شش مدل از لوت در بازی حاضر می‌باشد: معمولی، نامعمول، نادر، حماسی، افسانه‌ای و شاهکار. با این حال BioWare اعلام کرد که ممکن است جای دو تای آخر عوض شده و یا موضوع‌هایشان تغییر کند.

۱۴۲) قلعه‌ها ترکیبی از دو محیط داخل و خارج خواهند بود. BioWare از لفظ دخمه برای آن‌ها استفاده نکرد، زیرا دخمه‌ها شامل سیستم غار می‌شوند یا حتی قصر. قلعه‌ها شامل محیط‌های بسیار بزرگی هستند که شامل بیرون نیز می‌شوند.

۱۴۳) قلعه‌ها به طور میانگین تجربه‌ای سی تا چهل دقیقه می‌باشند.

۱۴۴) موجود خرگوش شکل کوچکی که در طی گیم پلی لایو استریم نمایش داده شد گراویت نام دارد. وی به اندازه یک سگ معمولی می‌باشد.

۱۴۵) موجودات گرگ شکل درون بازی Anthem حدود ده فوت قد دارند. در نهایت، تمامی موجودات درون سیاره Anthem از اندازه واقعی شان در زمین بزرگ‌تر می‌باشند.

۱۴۶) زمانی که به صورت تکی بازی می‌کنید، میتوانید از کمبوها استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از لباس رنجر که شامل نارنجک‌های یخی می‌باشد و کمبوی شوکش استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید اینکار را با حملات رعد و برقی نیز انجام دهید.

۱۴۷) ورژن افسانه‌ای از نارنجک انجماد لباس رنجر میزان تاثیر انجماد نارنجک را افزایش داده است. این بدین معنا می‌باشد که سطح‌های بالاتر اسلحه‌ها تنها یک اسم نبوده و روی اثر آن‌ها نیز تاثیر خواهد گذاشت.

۱۴۸) وارنر اشاره کرد که زمانی که شما قصد دارید تا تاثیرگذاری یک قدرت را (قدرت‌های یخی، برقی، آتشین و…) برای موجودات بسیار بزرگی مانند Swarm Tyrant فعال کنید، قرار نیست با تنها یک نارنجک انجماد و یا یک شلیک آتش افکن موفق به انجام اینکار شوید. شما واقعا باید حملات خود را در جهت موفقیت برنامه ریزی کرده و خلاقانه عمل کنید. زمانی که دشمن مورد نظر را به اندازه کافی خسته و زخمی کردید، آن زمان است که می‌توانید حمله‌ای موفقیت آمیز با استفاده از قدرت‌های ویژه انجماد و آتش داشته باشید.

۱۴۹) قابلیت‌های نهایی لباس کلوسوس در طی نمایش گیم پلی‌ای که در لایو استریم رخ داد، خود را به خوبی نشان دادند. این لباس قابلیت استفاده از موشک‌های اتمی را داشته که می‌تواند به طور کلی سرنوشت بازیتان را تغییر دهد.

۱۵۰) انیمیشنی که در آن Javelin شما فرود می‌آید، چیزی است که شما توانایی شخصی سازی آن را دارید.

۱۵۱) BioWare همچنین در حال آزمایش قابلیت‌ای است که در آن بتوانید انیمیشن مبارزات را نیز شخصی سازی کنید.

۱۵۲) شما قابلیت راندن the Strider را ندارید.

۱۵۳) شما می‌توانید Javelin که انتخاب کردید را در داخل the Strider مشاهده کنید.

۱۵۴) آیکون‌های بر روی مپ شامل حداقل: قلعه‌ها، ماموریت‌ها، بازی آزاد، ناحیه‌های سفر سریع و نواحی فرود می‌باشند.

۱۵۵) در جواب به این سوال که چه نیازی برای رفتن به Fort Tarsis وجود دارد وقتی که می‌توان از the Strider به عنوان یک پایگاه سیار سریع استفاده کرد گفته شد که: Fort Tarsis شامل فروشنده‌ها می‌باشد که در جای دیگر حضور ندارند. چیزهای بیشتری برای یافتن در آن جا پیدا می‌شود، بیشتر نقش آفرینی بازی در آن جا صورت می‌گیرد. همچنین این مکان در نقطه بسیار بالایی از دنیا بازی قرار دارد، بنابراین زمانی که از آنجا می‌روید، بیشتر از the Strider ارتفاع خواهید گرفت.

۱۵۶) دلایل خیلی کمی وجود دارد که مکان امن درون Javelinتان را در خارج از Fort Tarsis یا the Strider ترک کنید. زمانی هم که این موقعیت‌ها رخ می‌دهند، مربوط به بخش داستانی می‌باشند.

۱۵۷) سیستم ساخت و ساز در بازی Anthem وجود دارد؛ این موضوع بدین معنی است که لوازم مورد نیازی نیز در دنیای بازی برای جمع آوری وجود خواهند داشت.

۱۵۸) شما قادر خواهید بود تا مقدار کمی از لوازم مورد نیاز برای ساخت و ساز را از فروشنده‌ها خریداری کنید. با این حال تنها می‌توانید از پول درون بازی برای خرید و فروش استفاده کرده و خبری از پول خارج از بازی نمی‌باشد.

۱۵۹) شاید موقعیت‌های زیادی برای استفاده از شخصی سازی‌های خارج از بازی در آینده وجود داشته باشد. به عنوان مثال بهره بری از اسکین Titanfall برای لباس کلوسوس یا اسکین آیزاک کلارک (از بازی Dead Space).

۱۶۰) زمانی که پرسیده شد که آیا امکان پوشیدن لباس کسانی که آن‌ها را می‌کشیم وجود دارد، دارا جواب داد که در Anthem خیر، ولی در دنیا واقعی چرا!

۱۶۱) هیچ گونه برهنگی در Anthem وجود ندارد.

نوشته شده توسط
▄▀▄▀▄▀ GΛMΣЯ, ℙ𝕠𝕡 ℂ𝕦𝕝𝕥𝕦𝕣𝕖 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕣, ₩Ɽł₮ɆⱤ ▀▄▀▄▀▄ 𝙸𝙶 & 𝚃𝙶: 𝙱𝚊𝚍𝙱𝚘𝚢𝙺𝚊𝚜𝚛𝚊 ▄▀▄▀▄▀

رای بدهید!

0 0

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز مشخص شده اند *

شما می توانید از این ها استفاده کنید HTMLبرچسب ها و ویژگی ها: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

رمز فراموش شده

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد یک رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.